Chinese kwartel kont bloed

De Chinese Dwerkwartel
Plaats reactie
ysteege
Berichten: 6
Lid geworden op: 19-01-2011 20:28

Chinese kwartel kont bloed

Bericht door ysteege » 01-05-2012 19:11

Ik heb een paar chinese kwartels. Nu is sinds vannacht het mannetje zijn kont vuurrood en bloed omdat de andere kwarteltjes eraan pikken.
Ik heb hem apart, maar weet iemand wat dit kan zijn. Of wat ik verder kan doen. Mag hij de andere zien of kan ik het beter afschermen, want nu loopt hij maar heen en weer voor het gaas?
Hij schijnt geen last te hebben want als ik ze bij elkaar heb blijft hij zin hebben in de vrouwen. Of moet ik ze gewoon bij elkaar houden.
Ik weet niet wat het minst slecht is

ysteege
Berichten: 6
Lid geworden op: 19-01-2011 20:28

Chinese kwartel Bedankt voor al jullie advies en steun

Bericht door ysteege » 03-05-2012 14:47

ysteege schreef:Ik heb een paar chinese kwartels. Nu is sinds vannacht het mannetje zijn kont vuurrood en bloed omdat de andere kwarteltjes eraan pikken.
Ik heb hem apart, maar weet iemand wat dit kan zijn. Of wat ik verder kan doen. Mag hij de andere zien of kan ik het beter afschermen, want nu loopt hij maar heen en weer voor het gaas?
Hij schijnt geen last te hebben want als ik ze bij elkaar heb blijft hij zin hebben in de vrouwen. Of moet ik ze gewoon bij elkaar houden.
Ik weet niet wat het minst slecht is

Bedankt voor al jullie advies en steun -:(

VGM
Site Admin
Berichten: 107
Lid geworden op: 24-04-2009 22:24

Bericht door VGM » 03-05-2012 15:41

hoi Yvonne

ik was even met andere zaken bezig ,hoe is hij aan de bloedkontje gekomen

het kan best zijn dat er een dominant vrouwtje bijzit die dat doet ,dan zal hij er als hij erbij blijft ook aan sterven

dus haal de vrouwtjes weg en zet ze een voor een weer bij elkaar

Plaats reactie