Nieuw huis gezocht voor twee kwartel vrouwtjes in Breda.

verkoop en aankoop vogels ook andere
Plaats reactie
merelpitou
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-08-2015 09:35

Nieuw huis gezocht voor twee kwartel vrouwtjes in Breda.

Bericht door merelpitou » 06-02-2016 22:01

Hallo,
Ik wil graag mijn twee kwartel vrouwtjes verkopen het zijn Europese kwartels. De reden dat ik ze verkoop is, omdat ik ze niet het leven kan geven die zij verdienen, ze staan namelijk binnen omdat ik vorige winter heel veel problemen heb gehad met dat de kwartels het niet aan konden om in de winter buiten te staan.

Één vrouwtje legt eitjes het andere vrouwtje is hier nog te jong voor, maar zeker deze aankomende zomer zal ze wel eitjes gaan leggen.

De kwartels zijn gewend aan andere dieren, zoals een hond of kat die langs het hok loopt. Ze zijn verder niet tam, maar ze schrikken niet snel van harde geluiden of bewegen van het hok en zoals u misschien al wel weet is het bijna onmogelijk om kwartels tam te krijgen het is fijn als ze in ieder geval niet van alles schrikken, waardoor ze hun hoofd stoten aan de bovenste kant van het hok.

Ook wel leuk om te weten is als het voer bijna op is van de kwartels dan geven ze dit altijd aan door te gaan piepen.

Graag bij ons in Breda ophalen adres geef ik als u interesse hebt. Ik verkoop de kwartels met voerbak en waterbak erbij die ik van te voren natuurlijk helemaal schoon maak voor €2,- meer en er is nog een beetje voer, dat ik ook mee wil geven en die geef ik sowieso mee. Ik vraag €10,- voor alle twee de kwartels.

Mogen er nog vragen zijn of vragen over de foto's, stel deze alsjeblieft.

Met vriendelijke groet,

Merel Hoogeveen

Email: merel_hoogeveen@live.nl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie